2020. november 14., szombat

28. Fejezet

 Két hete, hogy utoljára láttam Healt. Két hete nem ölelhettem magamhoz. Két hete nem hallottam a legjobb barátom hangját. Ez elviselhetetlen, nem lehet kibírni se felfogni miért hagyott itt engem. Pont engem, aki jobban szereti ön magánál. Ő az, aki mindig meghallgat, aki mindig szeretettel fordult felém. Nem értem miért hagyott el pont engem.

Nagy töprengéseim közepette édesanyám lépett be a szobámba.

-Kicsim, gyere vacsorázni! Lucy a kedvencedet készítette, stake-et sütött csak hogy egyél valamit.

-Anya, semmi étvágyam nincs.

-De kicsim, ez így nem mehet tovább. Két hete alig eszel valamit. Itt ülsz és csak szomorkodsz egész nap.

-Tudod, hogy Heal a legjobb barátom, és nélküle az életem üres. Kérlek anya, hagyj magamra.

-De kicsim...

-Kérlek, érts meg engem!

Könny csordult végig az arcomon és kiült rá a fájdalom. Nem szóltunk egymáshoz, csendben bezárta maga mögött az ajtót. Csak ültem a sötétített szobámban. Kinyitottam a laptopom és újra beírtam a keresőbe a tudós nevét, aki a hibridem teremtette. Még mindig semmi információt nem találtam róla. Már untam ezt a tehetetlenséget, ezért inkább elindultam a konyha irányába. Végigsétáltam a folyosón. Lerohantam a lépcsőn, mert az ablakban láttam egy alakot, mintha az én kedves barátom lenne az. Gyorsan beütöttem a kódot és kirohantam az utcára. Körülnéztem, de egy lelket sem láttam.

A vállamra tette valaki a kezét, amire hirtelen megfordultam, de csak Lucy állt a hátam mögött.

-Te meg mit csinálsz idekint?

-Te is láttad?

-Nem láttam semmit. Csak képzelődsz, az nem Heal.

-Oda nézz! Ott van! Állj meg kérlek, ne rohanj el Heal!

-Jane, az nem a barátod.

-Engedj el, utána kell mennem!

Kitéptem a kedvenc házvezetőnőnk kezéből a csuklóm és lélekszakadva rohantam utána.

-Állj meg, könyörgök! Ne tedd ezt velem! Nem hagyhatsz el engem!

-Gyere vissza! – ordított utánam a barátnőm.

Lélekszakadva rohantam Heal után, de minél közelebb kerültem volna hozzá, annál jobban távolodott tőlem. Nagy fájdalmamban összerogytam az út közepén. Torkom szakadtából üvöltöttem, az eső a könnyeket mosta az arcomról. Édesanyám védelmező karjába vett engem. Rég nem éreztem ilyen szeretetet mint amilyet a szemeiben láttam. Ebben a rideg világban már a szeretet sem a régi. Mindent a gépek uralnak.

Besétáltunk a házba, Lucy bezárta az ajtót. Legszívesebben felrohantam volna a lépcsőn a szobámba, hogy kisírjam magam, de ehelyett anyukám az ölelő karjába vont és mindhárman a kanapéra ültünk.

-Kértek teát? – kérdezte Lucy mosolyogva.

-Igen, kérünk, de te maradj itt a lányom mellett. Én majd elkészítem.

-De asszonyom, én elkészítem, ne fáradjon!

-Nincs semmi de asszonyom. Pihenj, megérdemled.

-Köszönöm, anya!

Ültem némán, szótlanul, magamba roskadva. Nem értettem, hogy miért pont velem történik minden szörnyűség.

-Kislányom, itt a teátok! Ne haragudjatok, de nekem egy kis dolgom van. Később csatlakozni fogok hozzátok.

-Jó anya, menj nyugodtan.

-Lucy, te tudsz még egy kicsit maradni?

-Persze, asszonyom! Addig maradok, amíg szükséges.

-Akkor én magatokra hagylak.

-Rendben anya, szép estét neked! Lucy, mit tegyek, mondd meg nekem? Mitévő legyek?

-Ne hagyd abba a kutatást! Heal nem azt érdemli, hogy csak egyszerűen lemondj róla.

-De tehetetlen vagyok! Hol tudnám megtalálni ebben a nagyvárosban?

-Ne add fel!

-Igazad van. Köszönöm, Lucy. Köszi, drága barátnőm – kiáltottam oda neki, mikor felszaladtam az emeletre. Berohantam a szobámba és leültem a gép elé.

Bluting – írtam be újra a keresőbe.

Az első találatra nem kellett sokat várni. Pár napja már rákerestem, akkor csak nem túl fontos információkat sikerült találnom. De ez a cikk most mindent megváltoztat.

A professzor mesél benne arról, hogyan kezdte el a kutatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóim ♥