2015. április 8., szerda

Helyzetjelentés

Sziasztok!^^
Most csak úgy spontán írok nektek, tájékoztatásképpen a közeljövőről beszélve! :D

Úgy döntöttem indítok egy Facebook közösséget, ahol szintén lesznek kint új dolgok és frissítések! Remélem lesz is valaki, akit érdekel...:D Különben nem fektetek bele túl sok energiát! :)

it'd be fun to do a flower and paint photo shoot  doileys, lace.  paint thorugh those for fun designs?A másik pedig, hogy úgy terveztem heti két fejezet fog megjelenni, mert azt gondoltam az még pont ideális. Nekem is és nektek is. Kettőt még megtudok írni igényesen és egész kényelmesen is, mert ennyi időm biztosan akad. Ráadásul nem is kell túl sokat várni, mivel 2-3 naponta jövök új résszel, és így még viszonylag friss az élmény! :D

A harmadik ,,bejelenteni" valóm, hogy hamarosan lesz egy Kritikáim nevű menüpont, ahol összegyűjtöm azokat a véleményeket, amelyeket profi bloggerinák írtak a blogról! Nem csak a pozitívakat vagy csak a negatívakat, hanem az összeset! Így ti is láthatjátok mások mit gondolnak a Hibridről!

Ennyi lettem volna, tovább nem rabolom az időtöket! Nézzetek be a Facebook oldalunkra! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóim ♥